- Publicitate -
Ad imageAd image

SĂNĂTATE – Cum și-a schimbat părerea despre medicii de la Județean un maramureșean

Ad imageAd image

Se spun multe despre medicii și personalul medical din cadrul Spitalului Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” din Baia Mare. Însă multe dintre ele se dovedesc a fi doar simple vorbe, fără acoperire în realitate. A aflat asta și un simplu maramureșean cae a ajuns să aibă nevoie de serviciile medicilor de la cel mai mare spital din județul nostru. El și-a spus povestea pe rețelele de socializare.

„Recunosc faptul că părerea mea despre serviciile medicale oferite în această unitate nu era una favorabilă. Mai mult, ori de câte ori aveam ocazia, vorbeam destul de negativ (din cauza unor experiențe neplăcute din trecut). Dar atunci când te afli într-o eroare, cineva are grijă să-ți indrepte gândurile. Zilele trecute m-am prezentat la UPU, crezând că e o banalitate. Nu a fost chiar așa, finalul fiind o intervenție chirurgicală. Înarmat cu mult răbdare, spre zorii dimineții am pășit pe holul UPU. Întâmpinat de un domn destul de drăguț (parcă știa că nu am mers de plăcere) am fost interogat despre simptome. După vreo 40 de minute (timp de așteptare acceptabil) am fost văzut de medicul de urgență. Îi multumesc doamnei dr. Turcu Rebeca care a fost amabilă, drăguță, cu multă dorință de a mă ajuta, fiind consultat cu profesionalism.

Mai apoi de o doamnă asistentă la fel de atentă, care mi-a recoltat probele pentru analize. Apoi a urmat chirurgul și urologul. Va multumesc, domnilor doctori Sălăjan Vlad, Mărginean Silviu și Moldovan Cristian! Toți tineri. Felicitări pentru cum vă faceți meseria! După sapte ore de investigații am primit tratament acasă, cu recomandarea: “în caz de neamelionare să mă prezint din nou la UPU”. Și așa a și fost. Era clar, urmeaza o interventie chirurgicala. Din fericire, de garda a fost domnul doctor Claudiu Mare. Multumesc, domnule doctor! Din nou toate analizele, internare si pregatire pentru operație. Profesionalism, amabilitate, bunăvoința si compasiune pentru pacient. Și de aici, încă cinci zile de uimire. Toți, de la brancardieri, infirmieri, asistenți, medici, au dat dovadă de mult, mult profesionalism, daruire si un comportament care parcă te face să nu simti durerea. Deci, se poate! Felicitări personalului UPU, personalului de la Blocul operator și personalului Sectiei Chirurgie Generală! De azi aveți un prieten! P.S.1. Fără nici o atenție si fără nici un telefon de a fi favorizat! P.S.2. Personal, nu mai vreau să prezint lucrurile negative din România. Cred că avem și povești fericite, și, chiar dacă unele lucruri din comunitatile noastre le dorim a fi realizate, cred ca putem sa ne exprimam POZITIV.”, spune Ioan Florin Roman.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu