Un pod metalic temporar va fi instalat pentru reluarea traficului
După prăbușirea parțială a podului de pe șoseaua de centură a municipiului Baia Mare (peste râul Săsar), autoritățile locale și centrale au anunțat măsuri urgente pentru restabilirea circulației. Gabriel Zetea, președintele Consiliului Județean Maramureș, a transmis că soluția agreată este instalarea unui pod metalic provizoriu, care va permite inclusiv accesul vehiculelor de mare tonaj.
„Este o intervenție temporară, dar necesară, pentru ca orașul să respire din nou”, a declarat Zetea, în urma unei întâlniri de lucru pe care, alături de primarul Doru Dăncuș, a avut-o la București cu ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, și conducerea CNAIR.
Parteneriat local pentru „Centura Mică” a Băii Mari
În paralel cu soluția provizorie, autoritățile pregătesc un proiect de infrastructură rutieră major – reabilitarea și extinderea străzilor Europa și Dumbravei la 4 benzi, dar și construirea unui nou pod rutier cu patru benzi.
„În parteneriat cu municipiul Baia Mare, pregătim documentația, iar în maximum trei săptămâni vom depune proiectul la Minister pentru aprobarea investiției.”
Gabriel Zetea
Acest proiect face parte din așa-numita „Centură Mică” a municipiului Baia Mare, o alternativă viabilă pentru fluidizarea traficului.
Viziune integrată: investiții mari în infrastructura Maramureșului
Zetea a subliniat că autoritățile nu se limitează la soluții de avarie, ci gândesc pe termen lung, printr-o strategie coerentă de investiții în infrastructură:
„Vom construi mai bine și mai inteligent, integrând acest proiect în ansamblul marilor investiții în infrastructura rutieră ale județului Maramureș: Drumul Expres Baia Mare – Satu Mare, Centura Baia Mare, pasajele de la Italsofa și Clubul Văcarilor.”
ZiarMM
Model de pod metalic, alternativă provizorie pentru fluidizarea circulației.
Nu podul s-a surpat, ci pasarela pietonala care era atasata. Podul in sine este bun de trafic. Pasarela putea fi si din metal, nu atit de masiva si nesprijinita cu mai nimic.
Daca tot s-a intimplat, poate fi un argument pentru un nou pod mai trainic pentru inca 100 de ani.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
Nu podul s-a surpat, ci pasarela pietonala care era atasata. Podul in sine este bun de trafic. Pasarela putea fi si din metal, nu atit de masiva si nesprijinita cu mai nimic.
Daca tot s-a intimplat, poate fi un argument pentru un nou pod mai trainic pentru inca 100 de ani.
Ce tot vorbesti acolo ca-i bun podul de trafic? Se vede in imagini ca este super lasat pe mijloc.