S.C. VITAL S.A. asigură măsuri de prevenție și protecție a sănătății utilizatorilor și a angajaților proprii, împotriva infecției cu COVID-19, încurajând utilizarea serviciilor online în relația dintre societate și dumneavoastră.
Optând pentru aceste metode vă protejați pe dumneavoastră și pe cei din jur, mai ales că sănătatea publică este în pericol în această perioadă din cauza răspândirii extrem de rapide a noului coronavirus, fiind recomandată reducerea contactului direct între persoane pe cât de mult posibil.
COMUNICARE ONLINE – Utilizarea mijloacelor de comunicare disponibile în mediul online reprezintă o metodă eficientă. În acest sens recomandăm tuturor utilizatorilor serviciilor furnizate/ prestate de societatea VITAL S.A să folosească pe cât posibil în relația cu reprezentantele Biroului Relații cu Publicul telefonul 0262 213574 și 0262 213575 sau corespondența electronică ([email protected]) fie că vorbim despre contracte, facturi, reclamații sau documentații tehnice.
FACTURA ELECTRONICĂ – Este legală, are valoare fiscală și reprezintă o alternativă eficientă a facturii emise tipărite, fiind identică cu aceasta. Factura electronică este transmisă pe adresa de e-mail, în momentul emiterii, dar poate fi accesată cu ușurință și din contul de utilizator de pe site-ul societății www.vitalmm.ro, unde se poate achita rapid și fără un comision suplimentar. Tot în contul de utilizator se poate verifica soldul la zi, se poate transmite online indexul contorului de apă, dar şi alte funcţionalităţi utile.
PLATA FACTURILOR – Societatea VITAL S.A. are la dispoziția utilizatorilor mai multe modalități de plată a facturilor de apă și canalizare:
- Plata online, direct de pe portalul web www.vitalmm.ro. Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toți utilizatorii care au cont pe portal.
- Plata la comercianții care au afișată sigla PayPoint și UnDoi;
- Plata prin direct debit pentru clienții care au cont bancar deschis la Raiffeisen Bank, Banca Comercială Română, Banca Transilvania;
- Plata la ghișeele băncilor Alpha Bank.
- Plata la terminalele de plăți Roboțel BRD și Facturel Banca Transilvania;
- Plata prin transfer bancar. Pentru identificarea plății este necesar să precizați pe ordinul de plată codul client și numărul facturii.
Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, utilizatorii au la dispoziție numerele de telefon de la Dispecerat: 0362 401052, 3, 0372 752661, 0262 212550, 0262-215150, 1, 2.
Toate noutățile despre activitatea/ acțiunile societății noastre le puteți găsi pe site (www.vitalmm.ro) sau pe pagina de Facebook ( www.facebook.com/vitalmm.ro ).
Societatea VITAL S.A. este alături și în această perioadă, de beneficiarii serviciilor publice de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, cu toate informațiile de care au nevoie și cu interventii prompte, în caz de avarii. Rămânem responsabili și ne protejăm unii pe alții.