In cursul zilei de luni, 2 martie, prin Ordinul de Serviciu nr. 5/02.03.2020 emis de presedintele Tribunalului Maramures, la nivelul instantei s-a implementat Planul de masuri in vederea prevenirii si limitarii efectelor epidemiei determinate de infectarea cu COVID-19.
Pe langa masurile interne de ordin administrativ, s-au dispus masuri de reducere a programului de lucru cu publicul si de emitere a unor recomandari privind accesul persoanelor straine in sediile Tribunalului Maramures, dupa cum urmeaza:
– Programul de lucru cu publicul al Compartimentului arhiva-registratura s-a redus la doua ore, acesta urmand a functiona astfel:
Luni-Vineri: 08.00-10.00
Arhiva va fi inchisa in zilele de vineri din a doua si a patra saptamana din luna;
– Se recomanda justitiabililor/aparatorilor care s-au deplasat in zonele in care au fost identificate cazuri de imbolnavire sa evite prezenta in instanta si sa aduca in scris la cunostinta Tribunalului Maramures aceasta imprejurare;
– Se recomanda justitiabililor/aparatorilor comunicarea actelor de procedura in scris (posta, fax, e-mail);
– Se recomanda justitiabililor/aparatorilor sa studieze cauzele prin intermediul aplicatiei Info Dosar a Curtii de Apel Cluj si a codului de acces electronic generat pentru fiecare dosar in parte;
– Se recomanda respectarea regulilor minime de igiena stabilite si afisate in locuri vizibile.
ZiarMM