România, promovată ca destinație turistică pe taxiurile din Germania

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) derulează până 15 iulie o campanie de promovare outdoor a României în Germania – Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt -, prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de fotbal, care începe în 14 iunie.

”Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv”, se arată într-un comunicat al MEAT.

”Fiecare imagine are un cod QR unde se regăsește broșura generală a României în limba germană, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obține informații relevante despre diferitele destinații din România. (…) Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 de sosiri în anul 2023”, relevă sursa citată.

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu