România, promovată ca destinație turistică pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool

Ad imageAd image

”Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului intensifică promovarea României ca destinație turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internațional de turism World Travel Market (WTM) și printr-o campanie outdoor desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool” – se arată într-un comunicat al ministerului.

Standul României reunește 35 de expozanți, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociații și federații de profil și organizații de management al destinației.

”În cadrul standului României, co-expozanții au la dispoziție spații dedicate pentru întâlniri B2B și o zonă de conferințe unde vor susține prezentări despre oferta turistică locală”, relevă sursa citată.

Simultan cu prezența la WTM, România până în 4 decembrie o campanie pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. ”Campania include, astfel, 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populația Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham și Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel național. Acțiunea, care poartă mesajul Hop on board to Romania, va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomerația urbană și de audiența diversificată din aceste orașe”, se mai arată în comunicat.

Sursa: Ministerul Turismului

Citește și: Turism – Excursie în… țările calde. Azi e despre Tenerife. Vezi oferta Mara International

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu