In contextul masurilor adoptate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta pentru limitarea riscului de raspandire a infectiei cu coronavirus, IPJ Maramures anunta urmatoarele:
Activitatea de primire in audienta se suspenda. Masura se aplica atat la sediul Inspectoratului de Politie al Judetului Maramures, cat si la sediile politiilor municipale si orasenesti din judet.
Activitatea de relatii cu publicul se va desfasura fara interactiunea directa a angajatilor Politiei Romane cu persoanele din afara institutiei. Petitiile, reclamatiile, sesizarile, cererile sau orice alte recomandari, pe care intentionati sa le adresati institutiei noastre, vor fi transmise prin servicii postale (pe adresa: Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37) sau in format electronic la una din adresele de e-mail [email protected] sau [email protected] prin completarea formularului de petitii on-line.
In ceea ce priveste eliberarea certificatelor de cazier judiciar si a adeverintelor de integritate, facem urmatoarele precizari:
- se suspenda programul de lucru cu publicul la ghiseele organizate la nivelul I.P.J. Maramures din Baia Mare, Scolii nr.1 si Sighetu Marmatiei, pentru intervalul 16-31 martie 2020.
- Pentru situatiile urgente care impun eliberarea certificatelor de cazier judiciar (plecari din tara, insotire minori in strainatate, urgente medicale) se vor realiza planificari telefonice de luni pana vineri intre orele 09.00 -13.00 astfel: la Serviciul Cazier Judiciar, Statistica si Evidente Operative situat pe str. Tineretului nr. 2 din Baia Mare telefon: 207212 si 0262.207282; la Politia Municipiului Sighetu Marmatiei, str. Mihai Viteazu nr.10, telefon 0262.311006, interior 22052.
- Dupa realizarea planificarii telefonice, cererile pentru situatiile urgente care impun eliberarea certificatelor de cazier judiciar, se vor depune la nivelul Serviciului Cazier Judiciar, Statistica si Evidente Operative situat pe str. Tineretului nr. 2 din Baia Mare, respectiv la Politia Municipiului Sighetu Marmatiei, str. Mihai Viteazu nr.10. Depunerea cererilor si ulterior eliberarea documentelor se va realiza in conditii de interactiune minima cu publicul.
Programul de lucru cu publicul pentru ghiseele organizate la Viseu de Sus, Borsa si Targu Lapus ramane acelasi:
- Politia orasului Viseu de Sus, str. Republicii nr.12-14, prin ghiseul de la sediul subunitatii: de luni pana vineri, intre orele 9.30-12.30.
- Politia orasului Borsa, str. Lazuci nr.6, prin ghiseul de la sediul subunitatii, de luni pana vineri, intre orele 9.30-12.30.
- Politia orasului Targu Lapus, str. P-ta Eroilor nr. 25,prin ghiseul de la sediul subunitatii, de luni pana vineri, intre orele 9.00-12.00.
Celelalte servicii din cadrul inspectoratului nu isi modifica programul de lucru cu publicul dar interactiunea dintre lucratorii de politie si cetateni se va face cu respectarea masurilor de protectie necesare pentru limitarea riscului de raspandire a infectiei cu coronavirus.
ZiarMM