Noul brand turistic al Romaniei a fost lansat joi seara la Roma. Prezentarea noii identitati vizuale a tarii a fost facuta cu invitatia „esplorate i giardini di Carpazi” /”explorati gradinile Carpatilor”/, apreciata de mai multi italieni, iubitori de sporturi de munte.
Biroul de Turism al Romaniei la Roma le-a prezentat italienilor in premiera noua imagine turistica a tarii noastre. Prezentarea fost centralizata pe sectorul economic. Conferinta a debutat cu un workshop, unde mai multi protagonisti economici si-au prezentat ofertele turistice: Carpatair, Eptland, Blue Air, World Travel Group, Caldano Severin Travel si Media Viaggi.
A doua parte a lucrarilor a fost deschisa de ambasadorul Romaniei la Roma, Razvan Rusu. Excelenta sa l-a citat pe John Steinberg, care spunea ca „o calatorie este ca o casatorie. Esti sigur ca gresesti atunci cand incerci sa le controlezi”. Ambasadorul a explicat ca „afirmatia este valabila si pentru Romania, care iti dezvaluie surprize placute. Imaginile pe care le vedeti va pot transmite o idee despre tara noastra, dar ajunsi la fata locului veti descoperi o realitate noua. Prin urmare, va propunem sa va lasati purtati de fascinatia si incantarea diferitelor locuri pe care le veti vedea”, a spus ambasadorul Rusu, in cadrul prezentarii.
Invitatiei „esplorate i giardini di Carpazi” facute de Biroul de Turism la Roma au raspuns zeci de italieni prezenti in sala de conferinte a hotelului Parco dei Principi din centrul Romei. Printre acestia, o asociatie italiana de trekking /explorarea muntilor pe jos/, interesata sa gaseasca parteneri romani in domeniu care sa ii ajute sa organizeze o excursie in muntii Apuseni.
Cu toate ca prezentarea s-a adresat exclusiv pietei italienesti, si romanii au fost interesati de noua imagine turistica a Romaniei. „Ne plac noile culori ale materialelor promotionale ale Romaniei. Eu si sotul meu italian planuim o vacanta de iarna in Maramures, pe care nu l-am vazut, eu fiind din Craiova”, a marturisit pentru Agerpres Maria Solomon.