Campanii ale Poliției Române pentru reducerea numărului de accidente de pe drumurile din România. În 24 septembrie 2021 era lansată prima dintre cele 6 campanii naționale de informare, iar campaniile 2 și 3 se află în procedură de achiziție. Poliția Română a anunțat că prima campanie se derulează până la data de 24 octombrie 2021. În cadrul acesteia, au fost realizate 750 de panouri de afișaj stradal, iar, ca mijloace de comunicare către publicul larg, se derulează 600 de difuzări de spoturi radio, minim 3.500 de difuzări ale unor spoturi TV, mesajul campaniei fiind transpus și în mediul online, precum și în presa scrisă.
„Proiectul, care se desfășoară pe parcursul a 36 de luni (1 iulie 2020 – 30 iunie 2023), are ca obiectiv general creșterea gradului de siguranță rutieră prin modelarea comportamentului cetățenilor și responsabilizarea lor, în calitate de utilizatori ai drumului, indiferent de categoria de participanți la trafic din care fac parte.
Bugetul proiectului este de 31.405.057,98 lei (din care 20.063.345,58 lei – valoare asigurată din FEDR, reprezentând 85% din valoarea totală eligibilă aprobată, 3.540.590,42 lei – valoare asigurată din bugetul beneficiarului, reprezentând 15% din valoarea totală eligibilă aprobată și 7.801.121,98 lei – valoarea neeligibilă inclusiv TVA)”, anunță Poliția Română.
Dragoș HOJDA