Poşta Română a demarat procedura de achiziţie pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP), această mişcare strategică marcând încă un pas semnificativ în evoluţia digitală a companiei şi reprezintă un angajament ferm pentru îmbunătăţirea continuă a eficienţei operaţionale şi a serviciilor oferite, informează AGERPRES.
„Compania Naţională ‘Poşta Română’ trece prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat atât activitatea zilnică a salariaţilor, cât şi a clienţilor noştri va deveni în sfârşit o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poşta Română îşi gestionează procesele interne, aducându-ne mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienţi care ne trec pragul. Acest sistem va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariaţi”, se arată într-un comunicat al CNPR, remis AGERPRES.
Reprezentanţii companiei spun că realizarea acestui proiect nu a fost lipsită de provocări.
„Poşta Română a navigat printr-un proces birocratic extensiv pentru a asigura conformitatea cu toate reglementările şi standardele naţionale şi europene. Eforturile susţinute ale echipei noastre demonstrează angajamentul continuu de a opera într-un mod transparent şi responsabil”, se mai spune în comunicat.
Practic, Poşta Română a iniţiat marţi, în SICAP, procedura de achiziţie privind „Implementarea unui sistem informatic de tip ERP”, prin anunţ de participare. Termenul limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2024, ora 15:00.
Valoarea totală estimată pentru această procedură este de 16,75 milioane de lei.
„Această achiziţie este esenţială revigorării instituţionale a Poştei Române. Implementarea unui sistem integrat de tip ERP va contribui, atât la modernizarea infrastructurii tehnologice a companiei, cât şi la redefinirea modului prin care contribuim la economia digitală a României. Nu ne vom opri aici”, a declarat Valentin Ştefan, directorul general al companiei.
Operatorii economici vor putea descărca toată documentaţia necesară participării la licitaţie, accesând secţiunea „Anunţuri şi licitaţii publice – Proceduri în desfăşurare”.