Romania va fi promovata ca destinatie turistica sub brandul turistic national prin utilizarea platformei sociale Facebook, a declarat ministrul Dezvoltarii si Turismului, Elena Udrea, marti, la o conferinta de presa.
‘Am discutat cu reprezentantii Facebook despre promovarea Romaniei, a destinatiilor romanesti, sub brandul turistic national, la recomandarea specialistilor spanioli care au realizat brand-ul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, in contextul in care aceste canale au devenit din ce in ce mai accesate decat canalele media traditionale’, a afirmat Elena Udrea.
Astfel, cele doua parti au convenit elaborarea de catre MDRT si Facebook a unei strategii de comunicare integrata de social-media, stimularea dezvoltarii programelor turistice in adaptarea celor mai noi inovatii din industria Internetului, organizarea de catre Facebook a unor sesiuni de training pentru reprezentantii ministerului si ai celor din turism pentru utilizarea social-media, precum si organizarea unei conferinte cu toti actorii din industria turistica pentru implementarea strategiei de comunicare prin intermediul new-media, a adaugat Elena Udrea.
Oficialul MDRT a precizat ca, momentan, nu au avut loc discutii privind bugetul alocat campaniei de comunicare.
agerpres