E.ON suspenda temporar activitatea in Centrele de Relatii Clientii

Ad imageAd image
Oferte turism în Grecia 2026 cu plecări din Baia Mare și Cluj. Vezi toate zborurile.Oferte turism în Grecia 2026 cu plecări din Baia Mare și Cluj. Vezi toate zborurile.

E.ON Energie Romania a luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (centre de Relatii Clienti) incepand de luni, 23 martie a.c. Masura are menirea sa asigure distantarea sociala, in scopul limitarii raspandirii virusului COVID-19, a comunicat astazi societatea.

Cetatenii au ca si canale alternative:

Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana ofera, simplu si rapid, informatii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodata, consultantii E.ON pot prelua apeluri si oferi informatii si solutii de luni pana vineri intre orele 08.00-20.00.

Prin email la [email protected]; prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operatiuni legate de contul personal; Clientii care nu au un cont Myline il pot activa pe eon.ro/myline; prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold si confirmare plata; prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON Romania.

ZiarMaramures.ro

Distribuie articolul
- Advertisement -
Adaugă un comentariu