- Publicitate -
Ad imageAd image

E oficial: Primaria Baia Mare obligata sa reduca 106 posturi – In total, in Maramures, dispar 285 de posturi – Vezi toate reducerile de personal din administratia judetului

Ad imageAd image

Guvernul Romaniei a adoptat standardele de cost in administratie. Astfel, a fost stabilit un normativ de personal, in functie de segmentul de populatie din unitatile administrativ-teritoriale. In judetul Maramures, s-a stabilit ca vor fi reduse 4.109 posturi, din cele 3.824 existente in administratia publica locala.

Cele mai multe posturi vor disparea la Primaria Baia Mare, unde in prezent organigrama numara 757 locuri, fata de 651, cat impune Guvernul. De asemenea, reduceri semnificative vor avea loc la alte primarii din judet.

„Primaria Cavnic va avea 53 de angajati, fata de 63 cati sunt in prezent. La fel si Primaria Somcuta Mare va avea, conform legii 69, de posturi in organigrama, fata de 91 cat sunt in prezent.

Primaria Targu Lapus va avea doar 100 de persoane angajate, fata de 145 cati sunt acum, la fel si Primaria Viseu de Sus, care va avea 127 de angajati, fata de 179 cati sunt acum.

La primariile de comune, reduceri mai semnificative de personal trebuie facute la Coas, Coltau, Copalnic Manastur, Remeti, Repedea si Sacalaseni”, a declarat prefectul Sandu Bombonel Pocol.

De asemenea, s-a stabilit un normativ de personal pentru politiile comunitare. Comunele, orasele, municipiile si sectoarelevor avea un post de politie locala la 1.000 de locuitori.

Judetele, municipiile si municipiul Bucuresti – un post la 5.000 de locuitori, iar la populatia sub 3.500 de locuitori – maxim trei posturi.

Normativul de personal pentru serviciile de evidenta persoanelor este de un post la 6.500 de locuitori pentru comune, orase, municipii si un post la 5.000 de locuitori pentru sectoarele Bucurestiului si un post la 15.000 de locuitori pentru judete si municipiul Bucuresti.

„Institutia Prefectului va trimite primarilor, pana la data de 16 iulie, noile organigrame, urmand ca edilii sa se conformeze pentru ca normativul de personal stabilit de Guvern este obligatoriu. In cazul in care nu se va proceda si nu va fi aprobata noua organigrama a institutiei, in conformitate cu numarul de personal aprobat prin ordonanta de urgenta, Guvernul Romaniei va suspenda transferul de fonduri financiare de la bugetul de stat unitatilor administrativ-teritoriale respective”, precizeaza Dan Buca, purtatorul de cuvant al Institutiei Prefectului Maramures.

Numarul maxim de personal stabilit prin Ordonanta de Urgenta nu vizeaza si personalul finantat de unitatile administrativ-teritoriale din capitolele bugetare invatamant, sanatate si asigurari si asistenta sociala.

ZiarMaramures.ro

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu