Platorma romanească pentru ecommerce Gomag încheie acest an cu venituri de peste 2,4 milioane de euro, în creștere față de perioada similară a anului trecut cu 20%. Jurnaliștii de la newmoney.ro spun că aceste cifre vin ca urmare a dezvoltărilor implementate de-a lungul anului care stă să se încheie.
“2022 a reprezentant pentru Gomag o altă etapă de creștere treptată. Anul acesta a sporit și numărul clienților în portofoliul Gomag. În acest moment, compania ajută peste 3000 de antreprenori să își crească business-urile în online. Creșterea YoY(Year-Over-Year) este relativ redusă comparativ cu anii trecuți, însă este o situație ușor de înteles având în vedere contextul politic / economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine noi lansate pe Gomag, au fost depășite volumele anilor anteriori”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag, potrivit celor de la newmoney.ro.
Dragoș HOJDA