Casa Judeteana de Pensii Maramures anunta ca in perioada 11-31 martie activitatea in ceea ce priveste relatiile cu publicul se limiteaza la:
1) Depuneri cereri / inscrieri cazuri noi la pensie;
2) Solicitari si plata ajutorului de deces;
3) Ridicare bilete de tratament;
4) Activitatea de expertiza medicala;
5) Incheierea si plata contractelor de asigurare;
6) Pentru pensii internationale depuneri cereri / inscrieri cazuri noi;
7) Se suspenda eliberarea adeverintelor de stagiu pentru informare / verificare;
8) Se suspenda audientele si activitatea privind informarea publicului;
9) Se reduce programul cu publicul, respectiv orele 8,30 – 14,00 de luni pana joi si vineri orele 8,30 – 13,00;
10) De luni pana joi, informatiile solicitate de petitionari vor fi oferite telefonic pe toata durata programului de lucru, respectiv de la orele 08,00 la orele 16,30, iar pentru ziua de vineri intre orele 08,00 – 14,00.
Relatii si informatii vor fi puse la dispozitia persoanelor interesate telefonic :
Baia Mare – 0262-227493 – informatii
0262-227448, 0262-227433 – centrala
Fax – 0262-227497
Sighetu Marmatiei – 0262-310020
Fax – 0262-437242
respectiv pe adresele de e-mail:
[email protected] si [email protected], www.pensiimaramures.ro
sau prin corespondenta transmisa cu posta pe adresa institutiei: Baia Mare str.Hortensiei nr.1A, Casa Locala Sighetu Marmatiei str.Andrei Muresan nr.8.
„Facem apel la pensionarii varstnici si cu afectiuni medicale sa limiteze vizitele in scop de informare la institutia noastra atat pentru protectia dumnealor cat si pentru protectia functionarilor institutiei”, spun reprezentantii institutiei.
ZiarMM