„Standardele lor ridicate mi-au băgat copilul în spital. Imaginea bucății de carne alterată mă urmărește și acum!”
O mamă din Baia Mare trăiește un coșmar, după ce fiica sa, în vârstă de doar 10 ani, a ajuns la URGENȚE, diagnosticată cu enterocolită, în urma consumului unui produs de la lanțul de fast-food KFC. Potrivit postării asumate și devenite virale pe Facebook, tragedia a început cu o simplă poftă de „crispy picant”.
„Fetița mea a vrut un crispy picant. După două mușcături, mi-a spus: «Mama, ceva nu e în regulă cu carnea asta»”, povestește femeia, încă afectată.
După ce a luat bucata de carne în mână, mama spune că a simțit un miros îngrozitor și a observat că produsul era verde, cu mucus – evident alterat.
„Mi s-a tăiat respirația. Carnea era verzuie, alunecoasă și mirosea a cadavru. Acel miros nu-l mai pot scoate din nări, iar imaginea acelei bucăți mă bântuie și acum.”
Mama fetiței.
„Standardele noastre sunt ridicate” – răspunsul halucinant al KFC
Potrivit relatării, mama s-a adresat imediat reprezentanților KFC, care i-au transmis că se respectă standarde „ridicate” de calitate. Răspunsul a fost primit cu indignare.
„Standardele lor ridicate au dus copilul meu la spital!” Atât au putut cei de la KFC. Nicio scuză, nicio urmă de empatie!
Pe lângă trauma vizuală și emoțională, părintele a fost nevoit să își ducă copilul la spital, unde medicii au diagnosticat-o cu enterocolită – o inflamație acută a intestinului, frecvent cauzată de bacterii sau alimente contaminate.
Reacții în mediul online: „Unde sunt OPC și DSV?”, „No KFC for life!”
Postarea mamei a stârnit un val de reacții în mediul online, în special din partea părinților și clienților obișnuiți ai lanțului KFC. Comentariile variază de la revoltă și îngrijorare, până la susținere directă în demersurile legale.
„Wow? Și încă nu i-a închis nimeni?!”, întreabă șocată Cătălina Bența, în timp ce altcineva punctează: „Din păcate, asta se oferă… alimente alterate, pline de coloranți.”
Mai pragmatici, unii au atras atenția că astfel de cazuri sunt comune și rareori sancționate.
„Păcat că foarte multă lume a pățit la fel și nu (se) face nimic. Multă putere și răbdare!”, a adăugat Ioana Krompaczki.
Concluzia? „No KFC for life”
„Cel mai bine și mai sănătos mănânci mâncare făcută cu mâna ta. Pe viitor sigur nu mai mănânci de acolo și nici alții, în urma acestei postări. Mulțumim de avertizare.” – Cornelia Pop
„No KFC for life!” – Corina Bercea
Reacția KFC – așteptată public
Până la această oră, compania KFC România nu a emis un comunicat oficial privind incidentul.
Cazul a fost sesizat Oficiului pentru Protecția Consumatorului Maramureș și Direcției Sanitar-Veterinare Maramureș.
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.