Constructorul auto britanic Aston Martin va prezenta miercuri primul său monopost de Formula 1, după mai bine de 60 de ani

Ad imageAd image

Strategia pe termen lung, potrivit directorului executiv Lawrence Stroll, este de a crea ”cel mai puternic profil al unui brand de automobile de lux”. Ultima dată când un monopost al grupului britanic a luat startul pe circuitele F1 a fost în sezonul 1959-1960, precizează BBC.

Germanul Sebastian Vettel, care a câștigat deja patru titluri de campion mondial, s-a înțeles cu britanicii după ce și-a încheiat contractul cu Ferrari.

Miliardarul canadian Lawrence Stroll a cumpărat deja o echipă de Formula 1, care a concurat în ultimii doi ani sub numele de ”Racing Point”, care va fi redenumită acum în ”Aston Martin”. Investitor în branduri de lux, cum ar fi Tommy Hilfiger și Michael Kors, acesta a preluat conducerea constructorului auto la începutul anului trecut, când vânzările erau în declin, iar acțiunile se tranzacționau slab pe bursa londoneză.

Stroll spune că vrea să crească popularitatea Aston Martin, iar circuitul de curse reprezintă o platformă importantă de marketing, dar și un mediu în care se poate dezvolta tehnologia pentru viitoarele mașini sport. Acesta nu exclude o colaborare în viitor cu Mercedez Benz, pentru dezvoltarea monoposturilor electrice, în condițiile în care sunt presiuni tot mai mari ca monoposturile F1 să nu mai folosească combustibili fosili.

Foto FB Aston Martin

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu