- Publicitate -
Ad imageAd image

CFR reia circulatia pe ruta Bucuresti – Constanta, afectata de lucrarile de modernizare

Ad imageAd image

CFR SA reia integral circulatia pe 34 de kilometri ai rutei Bucuresti – Constanta, ruta aflata de circa trei ani in lucrari de modernizare, informeaza compania.In perioada 5-10 august a.c., se repun in functie, in vederea exploatarii, urmatoarele tronsoane de cale ferata: Jegalia-Perisoru, Dalga-Dragos Voda si Sarulesti- Lehliu.

Prin redeschiderea celor 34 de km de cale ferata, circulatia trenurilor de calatori si marfa se va face pe ambele fire ale caii, reducandu-se, astfel, timpii de asteptare la incrucisarile de trenuri.

Aceste sectiuni de cale ferata fac obiectul contractului pentru reabilitarea liniei de cale ferata Bucuresti – Constanta (sectiunile 2,3 si 4 Fundulea – Fetesti), valoarea totala a lucrarilor fiind de 255 milioane euro, fonduri ISPA 75 la suta si 25 la suta de la bugetul de stat.

De asemenea, prin realizarea intregului obiectiv, de terminare a lucrarilor de reabilitare a liniei de cale ferata Bucuresti-Constanta, in anul 2011, CNCF’CFR’SA urmareste cresterea mobilitatii de-a lungul Coridorului IV pan-european, prin cresterea vitezei, reducerea duratei calatoriei pentru pasageri si bunuri, cresterea sigurantei transportului si a protectiei mediului.

Lucrarile de reabilitare de pe calea ferata Bucuresti – Constanta, care ar permite trenurilor sa circule cu 160 de kilometri la ora, ar fi trebuit sa se finalizeze in vara anului 2010.

Tronsonul Baneasa – Fundulea – Fetesti este impartit intre mai multe companii, iar finantarea pentru acest sector este asigurata si de Uniunea Europeana prin facilitatea ISPA.

agerpres

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu