- Publicitate -
Ad imageAd image

Ce au reclamat maramuresenii in 2019 la Protectia Consumatorilor

Ad imageAd image
Ad imageAd image

In anul 2019, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures au fost inregistrate 1.124 petitii, care s-au referit la produse alimentare si nealimentare neconforme, produse si servicii financiar-bancare, abonamente telefonie fixa si mobila, nerespectarea clauzelor contractuale de catre diferiti operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele incheiate la distanta in afara spatiilor comerciale, defectiuni la produse de folosinta indelungata aparute in termenul de garantie, precum si spete legate de anularea garantiilor bunurilor de folosinta indelungata, se precizeaza intr-un raport al institutiei.

Aceste reclamatii repartizate pe domenii, au avut urmatoarea pondere:
◊ produse si servicii nealimentare: 1041
◊ produse si servicii alimentare: 46
◊ produse si servicii financiar-bancare: 37

Pe subdomenii, reclamatiile pe produse si servicii nealimentare se pot repartiza astfel:
◊ Bunuri de consum – 636
◊ Servicii postale si de comunicatii electronice – 86
◊ Servicii pentru public – 43
◊ Servicii de furnizare utilitati si energie electrica – 60
◊ Servicii destinate petrecerii timpului liber – 32
◊ Altele – 167.

Din cele 1.124 de petitii inregistrate, 28 petitii sunt in perioada de cercetare iar 1096 petitii sunt solutionate astfel:

◊ Neintemeiate – 308
◊ Intemeiate – 322
◊ Rezolvate amiabil – 330
◊ Nesolutionabile – 34
◊ Clasate – 38
◊ Redirectionate – 52
◊ Retrase – 12

Vlad HERMAN

Distribuie articolul
- Advertisement -
Adaugă un comentariu