CALE FERATĂ – Reparații pe CF Apahida – Baia Mare. Nimic despre Gara Baia Mare

Ad imageAd image
Oferte turism în Grecia 2026 cu plecări din Baia Mare și Cluj. Vezi toate zborurile.Oferte turism în Grecia 2026 cu plecări din Baia Mare și Cluj. Vezi toate zborurile.
Sucursala Regională CF CLUJ a anunțat că a semnat 45 de contracte în valoare totală de 699.879.146,16 lei, fără TVA, pentru execuția lucrărilor tip QUICK WINS – ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii, finanțate prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR), pe intervale de stații aferente liniilor CF APAHIDA – BAIA MARE, RĂZBOIENI – EPISCOPIA BIHOR și ARAD – ORADEA. I-am întrebat pe cei de la CFR cand au de gand să facă ceva cu liniile ferate între Baia Mare și Satu Mare, respectiv cand Baia Mare va avea o gară așa cum trebuie. Așteptăm răspunsul lor, pe care îl vom publica.
Constructorul în acest caz se numește Asocierea DRUM ASFALT (România) – ZUE (Polonia), valoarea totală a contractelor – 699,87 milioane de lei, fonduri nerambursabile PNRR. Durata de implementare – 24 de luni
Scop ridicarea restricțiilor de viteză și creșterea vitezei de circulație la 120 km/h (funcție de configurația traseului) pe următoarele intervale CF, în lungime totală de 140,085 km: Linia APAHIDA – BAIA MARE
Lot 1 Apahida – Bonțida, km 8+540- 9+760 (fir I) și km 8+497 – 9+800 (fir II)
Lot 2 Jucu – Iclod, km 15+280 – km 16+800 (fir I+II)
Lot 3 Bonțida – Iclod, km 16+800 – km 21+900 (fir I)
Lot 4 Bonțida – Gherla, km 21+900 – km 23+550 (fir I+II)
Lot 5 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir I)
Lot 6 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir II)
Lot 7 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir I)
Lot 8 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir II)
Lot 9 Gherla – Dej Călători, km 32+050 – 32+132 (fir I+II), km 32+159 – 33+071 (fir I+II) și km 33+090 – 33+300 (fir I+II)
Lot 10 Gherla – Dej Călători, km 33+300 – km 38+000 (fir I)
Lot 11 Gherla – Dej Călători, km 33+300 – km 38+000 (fir II)
Lot 12 Gherla – Dej Călători, km 38+000 + km 41+500 (fir I)
Lot 13 Gherla – Dej Călători, km 38+000 – km 41+500 (fir II)
Lot 14 Gherla – Dej Călători, km 41+500 – km 45+450 (fir I)
Lot 15 Gherla – Dej Călători, km 41+500 – km 45+450 (fir II)
Lot 17 Dej Călători – Caseiu, km 46+718 – km 49+490 (linie simplă)
Lot 18 Dej Călători – Caseiu, km 49+490 – km 52+890 (linie simplă)
Lot 19 Gâlgău – Ileanda, km 81+400 – km 83+450 (fir II)
Lot 20 Ileanda – Letca, km 91+940 – km 93+340 (linie simplă)
Lot 21 Răstoci – Cuciulat, km 98+650 – km 100+200 (linie simplă)
Lot 22 Lețca – Băbuțeni, km 103+750 – km 105+350 (linie simplă)
Lot 23 Cuciulat – Băbuțeni, km 105+350 – km 107+450 (linie simplă)
Lot 24 Cuciulat – Surduc Salaj, km 107+450 – km 108+650 (linie simplă)
Lot 25 Băbuțeni – Surduc Salaj, km 113+500 – km 115+100 (linie simplă)
Lot 26 Băbuțeni – Jibou, km 115+100 – km 116+270 (linie simplă)
Lot 27 Surduc Salaj – Someș Odorhei, km 122+145 – km 123+556 (linie simplă)
Dragoș HOJDA
Distribuie articolul
- Advertisement -
Adaugă un comentariu