- Publicitate -
Ad imageAd image

Brandul turistic al Romaniei, lansat pe piata germana

Ad imageAd image

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata germana la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment organizat la München, potrivit unui comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).

Cu aceasta ocazie, au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala.

Potrivit MDRT, in cadrul dezbaterilor, actori importanti ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania.

La lansare au participat directorii de produs pentru Romania ai concernelor turistice germane TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI, companii aeriene precum Tarom si Air Berlin.

Brandul turistic al Romaniei a fost lansat, pe 29 iulie, la Expozitia Mondiala Shanghai 2010, sub sloganul „Romania – Descopera gradina Carpatilor”. Identitatea vizuala a brandului este sustinuta de un element grafic puternic ancorat in natura si traditia romaneasca – frunza. in intregime, simbolul grafic intentioneaza sa sugereze varietatea formelor de relief specifice Romaniei si trimite la elementele primordiale – pamant, apa, natura salbatica, aventura, dinamism.

In urma unor afirmatii aparute in presa din Romania, potrivit carora unele insemne grafice utilizate in identitatea vizuala a Romaniei sunt identice cu cele ale unei companii britanice de transport, MDRT a convocat Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al Romaniei, in vederea luarii unei decizii in privinta originalitatii unor insemne grafice utilizate in identitatea vizuala a Romaniei.

Brandul turistic al Romaniei a fost declarat original si unic pe piata de catre Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM), pozitia fiind acceptata si de Oficiul pentru Armonizarea in Piata Interna (OHIM).

agerpres

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu