BMW, lider global în acest an pe segmentul premium, peste Mercedes, după o creștere de 5 procente

Ad imageAd image
Oferte turism în Grecia 2026 cu plecări din Baia Mare și Cluj. Vezi toate zborurile.Oferte turism în Grecia 2026 cu plecări din Baia Mare și Cluj. Vezi toate zborurile.

Vânzările BMW au înregistrat o creștere mică dar importantă, în trimestrul al treilea și pe toate cele trei trimestre din acest an, marcând totodată o dublare a vânzărilor de mașini electrice, o consecință firească a lansărilor multiple de astfel de modele.

BMW Group a vândut un volum de 93.931 automobile electrice în trimestrul al treilea, cu aproape 80% mai multe față de trimestrul similar din 2022, o performanță bazată pe o gamă aproape completă de modele cu propulsie electrică.

În total, vânzările grupului s-au ridicat la 621.699 autovehicule, în creștere cu 5,8%, din care marca BMW a contabilizat 549.941 de autoturisme, cu 6,2% mai multe decât în urmă cu un an. Singura scădere a fost a mărcii de lux Rolls Royce, care a pierdut 9 procente, la un volum de 1.374 automobile vândute.

După nouă luni, grupul german a vândut 1,83 milioane de vehicule, ceea ce reprezintă o creștere de 5,1% față de 2022. Marca de bază, BMW, a însumat 1,62 milioane de vehicule, cu 5,7% mai multe decât în 2022, în timp ce MINI a avut un rezultat similar (+0,7%), cu 210.741 unități vândute.

Situația pe regiuni este foarte bună, inclusiv pe piața de origine, Germania, unde creșterea este una solidă, de 11,4%, cu 205.775 de autovehicule vândute de la începutul anului. De asemenea, un rezultat asemănător a fost înregistrat în SUA, unde grupul a crescut cu 10,9%, la 277.132 vehicule. Europa a redevenit cea mai mare piață a grupului, ca urmare a evoluțiilor inconsistente ale pieței din China. Cu 670.119, piața europeană crește cu 6,4%, depășind astfel avansul de numai 1,7% din China, unde volumul vândut a fost de 602.911 autovehicule.

Mai multe pe profit.ro

Distribuie articolul
- Advertisement -
Adaugă un comentariu