- Publicitate -
Ad imageAd image

BAIA MARE – Prețuri noi din 2022 pentru eliberare acte specifice cadastrului în regim de urgență

Ad imageAd image
Ad imageAd image

În ședința de Consiliu Local de la finele lunii decembrie a anului trecut, care a avut loc în Sala Europa a Primăriei Baia Mare, pe ordinea de zi s-a aflat, printre altele, și proiectul de hotărâre privind stabilirea taxelor speciale pentru actele specifice cadastrului emise de către Direcția Urbanism. 

Taxele de urgenţă instituite se aplică numai în cazul în care persoanele fizice sau juridice solicită eliberarea documentului în regim de urgenţă, termenele pentru eliberarea în regim de urgență a adeverințelor și certificatelor curgand de la depunerea documentației complete conform normelor legale în vigoare. Aleșii locali au stabilit că eliberarea documentelor solicitate în regim de urgenţă se realizează în termen de 3(trei) zile de la data depunerii, exclusiv ziua depunerii.

Cuantumul taxelor speciale instituite se calculează astfel:
1.pentru emiterea adeverinței privind destinația/schimbarea categoriei de folosință a terenului se va percepe o taxă în cuantum de 5 lei.
2.pentru emiterea certificatului de atestare a edificării/radierii construcției se va percepe o taxă în cuantum de 10 lei.
3.pentru emiterea în regim de urgenţă a adeverinței privind destinația/schimbarea categoriei de folosință a terenului se va percepe o taxă în cuantum de 50 lei.
4.pentru emiterea în regim de urgenţă a certificatului de atestare a edificării/radierii construcției se va percepe o taxă în cuantum de 100 lei.

Taxele de urgență instituite sunt suplimentare taxelor pentru eliberarea documentelor în regim normal, stabilite conform Hotărârii Consiliului Local. Cuantumul acestor taxe speciale va fi stabilit anual, acestea se achită anticipat, odată cu
depunerea cererii de eliberare a documentelor, iar veniturile realizate vor fi utilizate integral pentru proiecte de investiţii ale municipiului Baia Mare iniţiate de către instituţia arhitectului şef, acoperirea cheltuielilor de întreţinere şi funcţionare, dotări (tehnică de calcul, birotică,investiţii reparaţii, igienizare birouri, mobilier, etc.), materiale şi servicii necesare desfăşurării
activităţii, pentru participarea la cursuri de formare şi perfecţionare profesională, precum şi pentru deplasări în interes de serviciu din cadrul instituţiei arhitectului şef.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
- Advertisement -
Adaugă un comentariu