Serviciul Rutier Maramureș s-a mutat în casă nouă de o lună de zile, după o așteptare de ani de zile. Mutarea nu a fost una deloc ușoară, implicând anumite acțiuni care trebuiau făcute impecabil, circuite speciale puse la punct, totul pentru ca activitatea cu publicul să nu fie perturbată în ziua în care s-a dat drumul activități în noua locație, cea din mall-ul de pe Bulevardul București.
„Ne-am mutat începând cu data de 19 iulie, într-o zi de luni. A fost pentru noi o zi plină. În vinerea dinainte de mutare am încheiat activitățile de pe strada Tineretului, inclusiv cele de la ghișeul de lucru cu publicul și din 19 iulie trebuia să începem în noua locație. Mutarea nu a fost una foarte simplă, asta fiindcă a implicat o serie de activități de conectare la anumite rețele speciale, dar ziua de 19 a început cu dreptul. Chiar în 19 iulie la ghieșul cu publicul s-au prezentat 96 de persoane, cu diferite situații. De la restituiri de permise, restituiri de certificate de înmatriculare, contestații pierdute etc.
Oamenii au fost serviți, reacțiile oamenilor sunt pozitive. Lumea așteaptă acum într-un mediu protejat, nu stai în soare sau ploaie, cum era dincolo. Am implementat și un sistem de ticketing, cu bonuri de ordine. Se ia un număr de ordine și se afișează numărul de lucru, așa știi cât ai de așteptat. Media pe zi ar fi undeva la 100 de persoane. Comparativ cu alte județe e un număr destul de mare. Explicația ar fi ceea ce se lucrează în teren, adică activitățile pe care le facem, sancțiunile aplicate, sancțiunile complementare. La ghieșul de lucru cu publicul persoanele sancționate în trafic se prezintă pentru a-și clarifica situația”, a declarat comisar de poliție Gheorghe Goth de la Serviciul Rutier Maramureș.
Dragoș HOJDA