Reteaua de socializare Facebook raspunde dorintei tuturor oamenilor de a comunica, ceea ce ne-a permis sa ajungem la 500 de milioane de utilizatori, a declarat, marti, Mark Cowan, responsabil cu dezvoltarea retelei Facebook in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, prezent la Bucuresti, la cea de-a cincea editie a Conferintei Ro.Newmedia.
Cheia interesului pe care Facebook il trezeste atat in randul monarhiei, cat si al oamenilor de toate varstele si din toate zonele societatii este ca toti doresc sa comunice, considera seful cu dezvoltarea retelei Facebook.
‘Facebook aduce online viata offline a unui om. Le oferim oamenilor sansa de a comunica mai mult si de a ramane in legatura unul cu celalalt. Fotografii de la un eveniment, planificarea unei activitati sociale, in loc sa stea pe perete, sub forma unui calendar, pot fi prezente intr-un spatiu unde le vad tot mai multi oameni, zi de zi. Aceasta si faptul ca este atat de usor de utilizat constituie explicatiile succesului nostru’, a explicat responsabilul cu dezvoltarea retelei Facebook.
Cu 500 de milioane de utilizatori, Facebook este si un foarte bun vehicul de publicitate. ‘Publicitatea pe Facebook s-a schimbat enorm. Am renuntat la formatele AWB si la articolele sponsorizate si acum am ajuns la publicitatea CPC (cost per click). Este destul de greu pentru noi, atunci cand intram pe piete noi, ca Romania, pentru ca multi dintre cei care cumpara publicitate sunt inca obisnuiti cu bannerele care clipesc si asta vor sa vada. In Romania, inca ne aflam in perioada de consultari in ceea ce priveste publicitatea. Clientii incep sa inteleaga ca Facebook este diferit si vrem sa le aratam utilizatorilor care sunt prietenii care vor recepta reclamele lor. Ca atare, avem cercetari ale listei de prieteni, intentiei de cumparare si atitudinii cumparatorilor, care pot duce la un nivel de cumparare mai mare’, a adaugat reprezentantul Facebook.
agerpres