- Publicitate -
Ad imageAd image

Maramures: Vezi aici, ce spune E.ON România despre achitarea facturilor, dar și despre variantele de plată pentru persoanele vârstnice și nu numai

Ad imageAd image

In urma mai multor solicitări venite pe adresa redacției, din partea persoanelor varstnice, ZiarMM.ro a solicitat de la E.ON Energie România mai multe informatii cu privire la emiterea facturilor, dar si la modalitatile de plata, precum si ce se întâmplă în cazul celor care nu pot achita aceste facturi, pe perioada stării de urgență.

Va redam mai jos, raspunsul.

”Ca urmare a solicitării dvs., E.ON Energie România vă pune la dispoziţie următoarele informaţii:

1. Se mai emit facturile de gaz?
2. Cum pot plăti persoanele în vârstă facturile dacă nu au cont online și card bancar? Ei primesc pensia prin Poșta Română, cash.

Activitatea de furnizare, respectiv cea de facturare a gazelor naturale se desfășoară și în această perioadă în condițiile stabilite în contractul de furnizare încheiat între clienți și compania noastră.

Factura de consum poate fi achitată în numerar la PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plăți, Westaco sau prin POS prin scanarea codului de bare de pe factură la toți comercianții acceptanți.

Toate aceste modalități de plată sunt fără comision. Punctele de încasare PayPoint, Payzone, un-doi Centru de plăți și Westaco sunt terminale de plată amplasate în magazinele cu profil de comerț general sau benzinării unde, odată cu plata cumpărăturilor se poate achita și factura E.ON în numerar.

Clienții care au posibilitatea sunt invitați să utilizeze mijloacele de plată online:
• cu card bancar la: BRD, BCR, ING Bank, Unicredit Bank, Banca Transilvania și din E.ON Myline;
• prin transfer bancar la: BRD, ING Bank, Unicredit Bank, CreditCoop;
• prin Direct Debit la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank;
• prin Internet banking la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Unicredit Bank;
• prin telefon/Mobile banking la: BRD, BCR, ING Bank, Banca Transilvania, Orange Money.
Toate aceste modalități de plată sunt fără comision.

3. Ce se întâmplă dacă nu pot plăti? Sunt debranșați?

Recomandăm clienților noștri să își respecte obligațiile de plată lunare ca și până acum pentru a evita acumularea de datorii.

În cazul în care au fost afectați în această perioadă direct sau indirect și sunt în imposibilitatea de a achita facturile curente, îi rugăm să se adreseze companiei noastre pentru a găsi împreună soluții de eșalonare a plăților.

Compania poate fi contactată telefonic gratuit la 0800 800 900 sau 0800 800 366,
prin trimiterea unui email la [email protected] sau crearea unui cont E.ON Myline pe eon.ro/myline.

De asemenea, suntem disponibili și prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.”

ZiarMaramures.ro

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu