Transpunerea spiritului autentic al Maramureșului în mediul online a reprezentat dezideratul week-end-ului pentru echipa Consiliului Județean Maramureș prezentă la ediția virtuală a Târgului de Turism al României. Cel mai renumit eveniment național dedicat turismului s-a desfășurat în perioada 18-21 februarie și a luat de forma unei experiențe digitale inedite, prin crearea unui spațiu virtual de dialog între expozanți și vizitatori, se arată într-un comunicat al CJ Maramureș.
În cele patru zile de târg, sute de participanți au beneficiat de asistență turistică privind județul Maramureș, fiind direcționați către cele mai cuprinzătoare resurse de interes turistic administrate de Consiliul Județean Maramureș: noul website, pagina de Facebook și aplicația de mobil Visit Maramureș.
Echipa implicată în proiect a prezentat zilnic noi informații comunității online consolidate în jurul brandului Visit Maramureș. În acest sens, au fost pregătite o serie de materiale video alături de meșterul olar Daniel Leș și de instituții de cultură din subordinea administrației județene, precum: Ansamblul Folcloric Național „Transilvania”, Muzeul Județean de Etnografie și Artă Populară Maramureș sau Muzeul Județean de Artă „Centrul Artistic Baia Mare”. Cele peste 37.000 de vizualizări ale materialelor video publicate nu fac decât să reconfirme importanța și necesitatea unei prezențe online active a județului Maramureș, mai arată CJ.
ZiarMM