- Publicitate -
Ad imageAd image

RECLAMAȚII– Serviciile de telefonie fixă și mobilă nemulțumesc încă mulți maramureșeni

Ad imageAd image

Sunt în continuare mulți maramureșeni care reclamă serviciile de telefonie fixă și mobilă. Atât în luna iunie, cât și în luna precedentă au existat reclamații în acest sens la Protecția Consumatorului Maramureș. În prima lună de vară calendaristică OPC Maramureș a desfășurat 182 acțiuni de control derulate la operatorii economici distribuitori și prestatori de servicii conform tematicilor de control naționale, dispuse de ANPC și tematicilor proprii dispuse de Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Nord-Vest Cluj.

În urma acestor acțiuni, au fost aplicate 36 de amenzi contravenționale,în valoare de 160.300 lei și 42 de avertismente. În aceeași perioadă, la CJPC Maramureș, au fost înregistrate în vederea cercetării 84 sesizări și reclamații.

„Reclamațiile înregistrate s-au referit la produse alimentare și nealimentare neconforme, abonamente telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanță în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungată apărute în termenul de garanție etc.

Luna trecută în județ au fost 191 acțiuni de control derulate la operatorii economici distribuitori și prestatori de servicii conform tematicilor de control naționale, dispuse de ANPC și tematicilor proprii dispuse de Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Nord-Vest Cluj.

Au fost aplicate 46 de amenzi contravenționale, în valoare de 203.500 lei și 50 de avertismente. Dacian Manoliu, comisar șef adjunct OPC Maramureș, a precizat că în luna iulie au fost înregistrate în vederea cercetării 84 sesizări și reclamații.

La fel ca și în luna iunie, reclamațiile înregistrate s-au referit la produse alimentare și nealimentare neconforme, abonamente telefonie fixăși mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanță în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungată apărute în termenul de garanție etc.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu