Facturi la energie electrică care vor veni cu întârziere. Clienții Eletcrica au fost notificați zilele acestea cu privire la unele lucruri care se vor întâmpla în perioada 1 – 31 ianuarie 2024, când vor fi realizate o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice ale companiei cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiează clienții, motiv pentru care vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia în relația cu furnizorul.
În perioada optimizărilor de sistem, nu se vor putea utiliza MyElectrica: între 30 decembrie 2023 – 31 ianuarie 2024, TelVerde pentru comunicare index autocitit: între 1 – 31 ianuarie 2024, Formular unic de contact online: între 1 – 31 ianuarie 2024, E-chat: între 1 – 31 ianuarie 2024, Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS): între 1 – 31 ianuarie 2024. Serviciile din meniul interactiv Call-Center (activare a opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului): între 1 – 31 ianuarie 2024
Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la tine la o altă dată decât cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie, iar termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii”, arată compania mai sus amintită.
Dragoș HOJDA